Velkommen til den nye hjemmeside!

Det er med stor sorg, at vi efter mange år siger farvel til mærkeligt skalerede billeder, statisk indhold og ikke-mobilvenligt design. Disse glæder hører desværre fortiden til, og fremover må vi derfor leve med lækker grafik, simple søgefunktioner og velfungerende integration på tværs af platforme... ;)

Sammen med den nye hjemmeside 'lanceres' sejlklubbens Facebook-gruppe! Her kan deles alt lige fra fede sejlerbilleder til erfaringer med bundmaling og maritime begivenheder. Det er vores forum til vores interesser - bliv medlem af gruppen med det samme:

www.facebook.com/groups/frederikssundsejlklub

Foruden hjemmesiden har vi oprettet et nyhedsbrev, som vil blive brugt til at kommunikere fælles informationer om aktiviteter i klubben og lignende. Hvis du er registreret med e-mail i sejlklubbens system, er du formentlig allerede tilmeldt nyhedsbrevet, og du bør have modtaget en mail, der bekræfter dette. Ellers finder du tilmeldingen oppe i højre hjørne på denne side.