Virtuel Standerhejsning

Klubbens formand Niels Laursen og en mindre gruppe af bestyrelsesmedlemmer samledes i dag (på behørig afstand) for at gennemføre standerhejsningen på trods af både COVID-19 og fugtigt dansk forårsvejr. Standerhejsningen blev transmitteret live på Facebook, og hvor du kan gense denne vældig anderledes standerhejsning.

Årets tale var i kort format og i høj grad præget af sejlklubbens nedlukkede tilstand. Niels benyttede lejligheden til at takke for medlemmernes store forståelse for de ekstraordinære tilstande samt de ubekvemheder, som vi lige nu må leve med.

Vi følger i Frederikssund Sejlklub anbefalingerne fra Dansk Sejlunion til håndtering af corona-situationen, som du kan holde dig opdateret med her:

FDstander2020.jpg