FD Frederikssund sejlklub fylder 100 år.

Kære alle FD’er.

merkat til bil.jpg

D. 12 Juli 1921 blev Frederikssund sejlklub af 1921 stiftet, det er så ved at være 100 år siden :-)

D. 12 Juli 2021 kl. 18:00 markeres det med en ny fin jubilæumsstander hæves i flagstangen, vi skåler og hylder klubben i lidt boblevand,
hvis i har mulighed for at kikke forbi klubben, er der Champagne og kransekage, til alle fremmødte medlemmer.

Bestyrelsen har sammensat en lille gave til jer medlemmer som udleveres i klubhuset.

Da vi er klar over, at der er rigtigt mange der feriere i ugerne 27 og uger frem, og vi helst vil se så mange af jer som muligt være med til at hylde vor klub stolte gamle klub, har vi valgt at holde selve festen d. 21 August 2021 i håbe om at rigtig mange vil deltage i festelighederne.

På dagen den 21 August i tidsrummet kl. 10 - 16 vil der være masser af aktiviteter for alle, f.eks.:

• Der vil være sejlads i havnen og på fjorden med forskellige joller, der vil forhåbentlig være bådejere der har lyst til at vise sin båd frem for nysgerrige, og måske endda tage jer med en tur på fjorden.
    (har du lyst til at åbne din båd for besøgende ? skriv eller ring til Niels Laursen mob: 20205272).

• Kom ned på jolle pladsen og se hvad vi pusler med her, her er mange spændende både og joller og folk der ved en masse om disse.

• Se (og måske prøv?) klubbens nyeste tiltag, J70 som er en spændende kapsejladsbåd som skal være til gavn og glæde for alle interesserede FD’er.
    Vi skal vise at selv om man holder til i en fjord, kan man sagtens være med i f.eks. Sejlsports ligaen osv.

• Talerstolen vil være åben kl. 11 hvor bl.a. Borgermester John Schmith Andersen vil holde tale.

• Frederiksborg Brand og redning kommer med redningsbåd, brandbiler og dykkere.

• SAR og kikker forbi med helikopter og laver redningsdemonstrationer.

• Og meget andet (programmet er stadig under udarbejdelse)

• I tidsrummet kl. 14-16 vil det være muligt at købe drikkevare, grill pølser og høre live musik i teltet.

Kl. 18 og til ca. 23 (?), er der mad og drikke, musik og dans i teltet for alle FD’s medlemmer og pårørende.

• Pris medlemmer 200 kr. under 18 år 100 kr.

• Pris ikke medlemmer (pårørende / ægtefælle uden medlemskab) 250 kr. under 18 år 125 kr.

Betales på mobilepay 194019 eller til konto: 1551 – 0001537695 inden den 9 august 2021
(husk at angive navn og medlemsnummer).

“Hvor / hvad og hvornår” kan ses her: Program for dagen (bliver løbende opdateret)

På vegne af Frederikssund sejlklub
Niels Laursen (formanden)