FD generalforsamling 2021

Header.png

Kære gæve FD'er

Tiden sig nærmer til årets generalforsamling, jfr. vedtægter skal denne afholdes senest ultimo marts, og indkalde en uge forinden, vi har trukket indkaldelsen til sidst øjeblik i håb om at forsamlingsforbudet som minimum var hævet til 100 personer, dette ikke er endnu ikke sket, og det skal siges med det samme at det nok ikke vil være sandsynligt at kunne gennemføre generalforsamlingen på valgte dato og vi nok vil se os nødsaget til at aflyse og udsætte kort forinden.

DIF skriver bla. at "Forsamlingsforbuddet er en nødretstilstand" og anbefaler at "Afvikling af generalforsamlinger og repræsentantskabsmøder bør udsættes", og "Den udsatte generalforsamling eller det udsatte repræsentantskabsmøde skal afholdes hurtigst muligt, efter at situationen er normaliseret."

Læs evt. mere her: Corona: find råd og vejledning – og DIF’s anbefalinger

Derfor indkaldes jfr. vedtægter til FD Frederikssund sejlklub generalforsamling 2021 onsdag d. 24/3-2021 kl 19:30 afhængelig af forsamlingsforbud og afstandskrav vil vi forsøge at afholde enten i klubhuset eller f.eks Valhal, endelig mødested udsendes når vi nærmer os dato for generalforsamling.
Dagsorden er udsendt samme med indkaldelse.

Vi håber på jeres forståelse og tålmodighed (der er godt slidt hos os alle efterhånden vil jeg tro), vi gennemføre generalforsamlingen så snart det er muligt.

Men Corona eller ej nærmer sæsonen sig og mange har påbegyndt klargøring af deres både, snart er vi atter på vandet og kan nyde vor elskede både, livet på vandet, og trods situationen at vi får en dejlig sommer.

Pas på hinanden, hold afstand, af sprit (og alt det der) og vær med til at få bekæmpet det der Corona bæst så vi forhåbentlig snart atter kan få en normal tilværelse.

På hele FD's bestyrelses vegne
Niels Laursen